top of page

הושקה סדרת האייפון 7 החדשה!

קצת פחות משנה לאחר שחשפה את סדרת מכשירי ה-iPhone 6S, וכאשר נראה כי אנו כבר יודעים הכל על סדרת מכשירי הדגל הבאה מבית ייצורה, הכריזה אפל הערב (ד’, 7.9) על מכשירי ה-iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus, זאת במסגרת אירוע הכרזה אותו עורכת היצרנית באולם Bill Graham Civic Auditorium – אותו אולם בדיוק חשפה את סדרת מכשירי הדגל של השנה שעברה.

בדיוק כפי שהעידו עשרות הדיווחים, ההדלפות והשמועות שצפו ברשת באחת מחרושת השמועות הארוכה והמסיבית ביותר שחווינו בכל השנים האחרונות – לא מציגים מכשירי סדרת ה-iPhone 7 שינויי עיצוב משמעותיים. זאת, לצערם של רבים ממעריצי החברה, בניגוד מוחלט לאופן התנהלותה של היצרנית במהלך השנים האחרונות, כאשר זו הקפידה לעדכן ולשנות את עיצוב האייפונים מדי שנתיים.

עיצוב זהה

עיצוב ה-iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus זהה באופן כמעט מוחלט לדור הקודם. ראשית, עשויה הסדרה החדשה מיחידת אלומיניום סדרת 7200 יחידה, המתעגלת מגב המכשיר ישירות לזכוכית מעוגלת המכסה את חלקם הקדמי – שם נמצא מסך בגודל 4.7 אינץ’ ו-5.5 אינץ’ עבור דגמי האייפון 7 ואייפון 7 פלוס, בהתאמה. השינויים אותם מציעים צמד המכשירים מתבטאים בראשיתם בשינוי קטנטן לפסי האנטנה שבדורות המכשירים הקודמים השתלטו על חלק ניכר למדי מגב המכשיר. כעת, נמצאים פסי האנטנה על גבי מסגרת האייפונים בלבד, מה שתורם למראה יוקרתי ונעים למראה, ואינו קוטע את מבנה האלומיניום המלא.

שינוי נוסף שעשוי לאכזב חלקכם הוא, כפי שלמדנו בחודשים האחרונים, הסרתו של שקע ה-3.5 מ”מ עבור אוזניות אותו זכינו לראות עד עתה בחלקו התחתון של המכשיר. ואמנם הסירה אפל את שקע האוזניות הותיק, כעת מוסיפה החברה רמקול נוסף בחלקו העליון מעל המסך שיצוות לרמקול השוכן בתחתית המכשיר, ומציגה לראשונה שמע בסטריאו באייפון. מחבר ה-Lightning, אותו הציגה החברה לראשונה עם דגם האייפון 5 ישמש את המשתמשים כעת גם עבור חיבור אוזניות ואמצעי שמע. יש לציין כי אפל תשלב באריזת המכשיר מתאם מ-3.5 מ”מ למחבר Lightning, זאת על מנת להקל על המשתמשים את המעבר החד למחבר הדיגיטלי החדש.

נוסף על כך, מציגה אפל עם האייפון 7 ו-7 פלוס שני צבעים חדשים, הנקראים בשם שחור ג’ט (Jet Black) המציע מראה מבריק למדי ושחור סטנדרטי. שאר הצבעים נותרים על כינם: זהב, זהב-ורוד וכסוף. עוד בגולת הכותרת הנוגעת למבנה צמד המכשירים הינה עמידות חדשה במים ואבק, תחת תקן IP67 (בניגוד ל-IP68 במכשירי ה-Galaxy S7 ו-Galaxy Note 7).

(גאדג'טי)


Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow US
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page